Fri frakt over kr 1000,-     Rask levering
 
0Handlekurv
kr 0,-

Handlekurv

1000 kr gjenstår til gratis frakt!

TOTAL 0 kr

Kundeservice

Angrerett

Som kunde har du alltid 14 dagers angrerett i følge Angrerettloven.
Det betyr at hvis du kjøper en vare via internett, har du mulighet til å angre kjøpet innen 14 dager.
Agrefristen gjelder fra den dagen du mottar varen.

Velger du å benytte angreretten skal varen være ubrukt.
Du skal returnere produktet i uendret tilstand, i orginalemballasje.
Om du angrer et kjøp og sender varen tilbake til oss, betaler vi tilbake din kjøpesum senest 14 dager fra vi mottar varen.

Dersom du ønsker å bytte en vare returnerer du produktet du vil bytte, får pengene tilbake og kan så legge en ny bestilling.

For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss. 

Rønningen Sportsgear AS
Prost Stabels vei 8
2019 Skedsmokorset

[email protected]
tlf. 94978060
 

Garanti 

Produktgarantien dekker kun fabrikasjonsfeil som fantes på produktet ved levering.
Fabrikasjonsfeil skal konstateres av oss, hvor du som kunde tilbys gratis reparasjon eller alternativt et nytt produkt.

Produktgarantien gjelder ikke dersom vi ikke kan finne noe feil ved produktet, eller dersom du forårsaket skaden selv.
Produktgarantien gjelder ikke ved håndteringsfeil, feilmontert produkt eller feil som oppstår ved endring.

Vilkår for levering

Når du handler hos oss er merverdiavgiften (mva) alltid inkludert i den oppgitte prisen.
Vi leverer alle varene i samarbeid med Postnord og Bring.

Vi har et stort lager, som betyr at vi som oftest kan sende dine bestilte varer omgående etter du har gjort din bestilling.
Vi gjør alt for å holde leveringstiden og for at du skal få dine varer fortest mulig.

I de tilfeller hvor vi ikke har produktet inne på lager tar leveransen noe lengre tid, da vi må vente på innleveranse fra våre leverandører.
Ved forsinkelse kan dette ta opp mot 2 uker. Vi sender ut varene så fort vi har de på lager.

Sende varene med posten har alltid en fraktkostnad på 69,- per leveranse (unntak ved bestilling for 1000kr eller mer).

Levert hjem alternativet har alltid en fraktkostnad på 299,-
Pakken ligger på postkontor/post-i-butikk i 14 dager før den returneres.

 

Leveringsstatus

Når vi har mottatt din bestilling får du en ordrebekreftelse fra oss på e-post.
Om du har bestilt et produkt som er tomt på lager, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon med informasjon om beregnet leveringsdato.
 

Forsinket levering

Dersom en forsinkelse i leveranse oppstår, kontakter vi deg på e-post eller telefon.
Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse. 
Heving av kjøp ved leveranseforsinkelse skal skje skriftilig via e-post.

Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling.
Det kan finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen, for eksempel om en leverandør ikke kan levere varene.

Vi sender varen påfølgende dag etter bestilling og du vil ha denne hos deg innen 3-5 virkedager.

Varen sendes med Posten og du får beskjed via sms, e-post eller brev når pakken ankommer utleveringssted og er klar for henting. 

 

Transportskade

Om en transportskade har oppstått har du ansvar for å innen kort tid gi beskjed til oss.
Vi ber deg om å kontakte oss så fort som mulig etter at du har oppdaget skaden, slik at vi kan håndtere saken.
Derfor er det viktig at du ser over dine produkter nøye, både utenpå, inni, rett etter du har mottat dem.
Husk at du ikke får bruke det skadede produktet, og at du må beholde emballasjen, slik at hele pakken og varen kan kontrolleres for behandling av den rapporterte skaden.

Om du oppdager en transportskade skal du kontakte oss e-post:
[email protected] eller telefon: 949 78 060
 

Leveringsmetode

Servicepakke

Servicepakke betyr at vi sender dine varer via Postnord eller Bring til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk.
Når pakken har ankommet utlevringsstedet får du en SMS om at din pakke er klar til å hentes. 
Har du ikke oppgitt mobilnummer får du i stedet et brev som inkluderer referansenummer og anvisning til hvor pakken kan hentes.

Hjem-På-Døren

Om du ønsker dine varer levert direkte hjem til deg velger du Hjem-På-Døren.
Vi sender din bestilling til Postnord eller Bring som i sin tur tar kontakt med deg for å avtale en tid for hjemleveranse.

Fraktfritt ved bestilling over 1000kr

Når du legger en bestilling for 1000kr eller mer gir vi deg gratis frakt på din bestilling.
Gratisfrakt gjelder kun på servicepakke. Du trenger ingen kode, kassen skjønner automatisk når leveransen skal være fraktfri.

Hente vare i butikk

Du kan også hente varen i butikk. Legg da inn en merknad om dette når du bestiller varen. 
Butikken vår finner du i Prost Stabels vei 8, 2019 Skedsmokorset.

 

Betalingsmåte

Faktura - 14 dager

Vi samarbeider med Klarna. Når vi sender din ordre får du en faktura på din e-postadresse. Fakturaen har en betalingstid på 14 dager og det tilkommer ingen fakturaavgift.

Kort

Ved betaling med kort (Visa eller MasterCard) kan du alltid være effektiv og trygg.

Delbetale

Vær oppmerksom på at når du velger delbetaling i forbindelse med ditt kjøp er dette et tilbud om delbetaling. Den faktiske kontoavtalen inngås senere i forbindelse med at kontoavtalen sendes til din folkeregistrerte adresse.Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Du får alltid varene dine hjem før du betaler, og du får også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker vi samarbeider med.

- Få alltid hjem varen før du betaler

- Betal fra 95 kr i mnd. eller 1/24 av totalbeløpet

- Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon

- Alle kjøpene dine samles på en konto og dermed på en og samme faktura

- Kjøp nå - betal i slutten av neste måned

- Ett administrasjonsgebyr på 45 kr uansett antall kjøp

- Du kan når som helst betale hele beløpet